Subject: Tähtvere küla kinnistute ühisveevärgi- ja kanalisatsiooniga liitumisprojekti kooskõlastamine
From: Sven Jäämees <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 12:47:51 +0300

Tere!

Saadan teile „Tartu linn, Tähtvere küla kinnistute ühisveevärgi- ja
kanalisatsiooniga liitumisprojekt“, töö nr 25003, projekti üle vaatamiseks
ning kooskõlastamiseks.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/vyqzylrboq3ror0n9zn05/25003_TP_v01_Tahtvere
-Transpordiamet.asice?rlkey=caofmmwvhcl1u3hb9l5m5dvcm
<https://www.dropbox.com/scl/fi/vyqzylrboq3ror0n9zn05/25003_TP_v01_Tahtver
e-Transpordiamet.asice?rlkey=caofmmwvhcl1u3hb9l5m5dvcm&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Jäämees

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.